Az Airbnb Luxe egy teljesen más célközönséget kíván megszólítani, méghozzá a luxusnyaralások szerelmeseit. Minden foglaláshoz a vállalat egy külön utazásszervezőt biztosít, akinek segítségével az ügyfél személyre-szabhatja nyaralását.
A szálláshely kiválasztása és lefoglalása után, az utazásszervező segít többek között a becsekkolásnál, különböző elfoglaltságokat szervez, elmondja mit érdemes megnézni az adott helyszínen, de privát séfet, bébiszittert, masszázst és bármilyen más szolgáltatást is képes leszervezni és elintézni.
Brian Chesky, az Airbnb társalapítója szerint a luxusnyaralásokat kedvelők nem csupán szép szállást akarnak, hanem az utazástól a nyaralás végéig élményekre van szükségük. Az Airbnb Luxe-szal a vállalat célja, hogy újraértelmezzék a luxusnyaralásokat.
Az új szolgáltatásra azért is volt szükség, mert egyre több ügyfél foglalt drága szállásokat a felületen.
2018-ban 60 százalékkal emelkedett az olyan szállások foglalása, amelyek éjszakánként minimum 1000 dollárba kerültek. Az elemzők szerint a luxusutazások piaca 2000 milliárd dollárt ér és idén is folytatódni fog a növekedés.