Bár a sörgyárnak nőttek a bevételei, ugyanakkor a kulcsfontosságú orosz piacon a részesedése tovább csökkent három százalékkal az év elejéhez képest.
Ázsia jelenleg a sör leggyorsabban növekvő piaca: a Carlsberg 15 százalékos nettó bevétel növekedést realizált, miközben 8,5 százalékkal emelkedett a prémium termékek eladása, annak ellenére, hogy a cég elmondása alapján, a kínai piacon még kissé csökkent is.
A Carlsberg
a költségcsökkentésről a bevétel növelésére helyezte a hangsúlyt,
főleg azért, mert több drágább terméket értékesít. A vállalat három százalékos áremelkedésről számolt be, ami azt jelzi, hogy bejött ez az üzletpolitika.
Az év első hat hónapjában az árbevétel 32,99 milliárd dán koronát tett ki, a működési haszonkulcs pedig 16 százalékos volt az év első hat hónapjában. Ráadásul a cég nemrég megnövelte a működési nyereségre vonatkozó idei elvárásait is.