Tyler "Ninja" Blevins számára meglehetősen jól telik az idei év, hiszen a Mixer mellett az Adidas is többéves szerződést kötött a professzionális streamerrel. Az Adidas szerint a partneri megállapodás a valós világra vonatkozik, de később a virtuális térben is felbukkanhat a márka Ninja révén.
A ruházati márkák ugyan régóta szerződtetnek sportolókat, támogatnak bajnokságokat, sőt az Egyesült Államokban szponzorálnak teljes egyetemi sportágakat, azonban az esport és a videójátékok világában egy új jelenségről van szó.
Ahogyan az Origo korábban megírta, a Nike robbantott elsőként ruházati szerződéssel tavaly, amikor a League of Legends kínai bajnokságával (LPL) kötöttek 144 millió dolláros szerződést. A bajnokságban szereplő csapatok mezeit, cipőit és egyéb ruházatát is a Nike szolgáltatja majd, a mezek pedig az idei League of Legends világbajnokságon mutatkoznak be ősszel.
Ninja már korábban is dolgozott együtt világmárkákkal, legutóbb például a Samsung Galaxy S10 marketingkampányában vett részt, de a Red Bull is régóta támogatja a streamert.
Az EA pedig az év elején egymillió dollárt fizetett neki azért, hogy közvetítse ahogy az új játékukkal, az Apex Legends-szel játszik.