A Világgazdaság írta meg, hogy a Sziget 125 millió forintot fizet Budapestnek és a III. kerületnek a helybérlésért, az elkövetkező öt évben pedig 300 millió forintot fordít a Hajógyári-sziget fejlesztésére, azt viszont egyenlőre nem árulták el, hogy pontosan milyen beruházásokra lehet számítani.
Vető Viktória, a Sziget sajtófőnöke a lapnak beszámolt arról is, hogy a Sziget Kulturális Menedzser Iroda árbevétele 2018-ban 15,66 milliárd forintra emelkedett az egy évvel korábbi 12,53 milliárd forintról.
A 2018-as adózott eredmény 1,42 milliárd forint volt.
A fesztivált követően minden évben szükség van a terület rendbetételére, amely többek között újrafüvesítést jelent. Az idén nagyjából 25 millió forintot költenek arra, hogy a fesztivál előtti állapotokat visszaállítsák a Hajógyári-szigeten.
Az idei Szigetre közel 100 országból érkeztek látogatók.
A budapesti fesztivál továbbra is a britek körében a legnépszerűbb, őket Hollandia, Franciaország, Olaszország és Németország követi. Ugyan már csak kisebb arányban, de még mindig több magyar volt kint a Szigeten, mint külföldi, ugyanis a résztvevők 53 százaléka belföldről érkezett.