A vállalat vezető globális termékének számító üdítőjében a cseresznyétől a vaníliáig már számos aromával meglepte a fogyasztókat.
Az almás kólát ugyan megjelenése óta rendkívül nagy figyelem övezi, állítólag igencsak nehéz hozzájutni a boltokban. Valószínűleg a termék iránt akkora volt a kezdeti kereslet, hogy pillanatok alatt kiürültek a készletek.
Egy Instagram-felhasználó például azt állította, hogy a bevezetés napján hat üzletet is végig jártak, és az utolsóban is csak kettő példányra leltek az italból. A posztoló végül megízlelhette a terméket. Elmondása szerint az íze lenyűgöző, mesterséges beütés nélkül.
Olyan, mintha némi almalevet a klasszikus Coca-Cola formulával elegyítettek volna.
Az eddigi értékelések általában egyébként is pozitív képet festenek az üdítőről, amely így globálisan is ígéretes karrier elé nézhet. Az esetleges világszintű bevezetésről mindazonáltal még egyetlen egy szót sem ejtett el a gyártó.