A K&H Bankcsoport erős pénzügyi teljesítményt ért el 2019 első félévében, 26,3 milliárd forint adózás utáni eredménnyel zárva az időszakot, ami
9 százalékos éves növekedést jelent egyszeri tételektől tisztított, összehasonlító alapon.
A K&H Biztosító 2019 első félévében 2,7 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el, ami
éves összehasonlításban 19 százalékos növekedésnek felel meg.
Augusztus 31-ig a K&H 29 milliárd forint babaváró hitelkérelmet fogadott be. A Euromoney negyedik alkalommal is a K&H-nak ítélte a „Magyarország legjobb bankja 2019" díjat, a Randstad a pénzügyi szektor „Legvonzóbb Munkaadója" míg a Magyar Nemzeti Bank a „Zöld Bank" elismerésben részesítette a bankot.
„A gazdaság finanszírozásában betöltött szerepének részeként 2019 első félévében a K&H összesen 250 milliárd forint hitelt helyezett ki.
Az új jelzáloghitel-kihelyezés éves szinten 20 százalékkal növekedett, míg a személyi kölcsönök tekintetében 44 százalékos volt az emelkedés. Mindkét adat felülmúlja a piac növekedését.
A lakossági megtakarítások 6 százalékkal növekedtek a K&H-nal idén a piaci 4 százalékkal szemben. A MÁP+ értékesítések összege 100 milliárd forintot ért el augusztus 31-ig" - kommentálta az eredményeket Gombás Attila, a K&H Csoport pénzügyi vezetője.
2019 első félévében a K&H továbbra is az ügyfélkiszolgálást helyezte figyelme középpontjába, és folytatta digitális átalakulását. Ennek eredményeképpen júliusban a K&H mind a mobilbankban, mind az e-bankban bevezette a teljesen online személyi kölcsön szolgáltatását,
amely 3 adat megadásával, 4 lépésben és akár 5 perc alatt folyósítja a kölcsönt.
A K&H 430 ezer digitálisan aktív ügyféllel rendelkezik, ami éves összehasonlításban 20 százalékos növekedésnek felel meg. Már 500 ezer ügyfél rendelkezik továbbá biometrikus profillal, amely lehetővé teszi számukra a dokumentumok elektronikus aláírását és tárolását. Ez a szám fél év alatt közel megháromszorozódott.
A részletes pénzügyi jelentés innen tölthető le.