A tíz kérdésből álló felmérés legfőbb témái a kiberbűnözés, a közösségi oldalak működése, valamint a különböző internetes funkciók és adatvédelmi megoldások voltak. Kiderült, hogy az amerikaiak digitális tudását nagy mértékben befolyásolta az iskolai végzettség mellett a koruk is. A helyesen válaszolók mediánja négy volt, és csak a felnőttek 20 százaléka tudott hét, vagy annál több kérdésre helyesen válaszolni.
Az eredmények alapján a diplomások és az 50 év alattiak teljesítettek a legjobban.
A válaszadók 67 százaléka van tisztában az adathalász átverésekkel és azok kockázataival, 63 százalékuk pedig tudja, hogy mit jelentenek az internetes cookie-k. Emellett 59 százaléka tudta, hogy a közösségi oldalak bevételének legnagyobb részét a reklámok adják.
Voltak olyan területek is, ahol viszont igencsak hiányos az amerikaiak tudása.
Csupán 28 százalék tudott példát hozni arra, hogy mi is a kétszintű azonosítás és a felmérésben résztvevők alig 24 százaléka ismerte a privát böngészés funkció pontos hatásait. A közösségi média üzleti oldalát is kevesen követik, mivel csak 29 százalék ismerte azt a tényt, hogy az Instagram és a Whatsapp is a Facebook tulajdonában van.