A San Francisco-i nyitórendezvényen 30 fős cukrász és csokoládé szakértői csapattal mutatták be az új fejlesztést.
A WholeFruit csoki egy friss, gyümölcsös csokoládé, amely elsősorban szakácsok és a kézműves édességeket készítők számára lesz elérhető.
Míg az eddig ismert csokoládéfajták elkészítésekor a kakaóbab 70 százaléka a szemétbe került, addig a WholeFruit csokihoz a termény minden részét – a babot, a tápanyagban gazdag héját, a friss és gyümölcsös pépet, valamint a levét is – felhasználják, és ezekből
ízletes gyümölcslé, fagyasztott desszert és sütemény készül.
Pablo Perversi, a Barry Callebaut innovációs, fenntarthatósági és minőségi tisztviselője elmondta, hogy a cég terméke pont olyan ízletes és egészséges, mint a 2017-ben a svájci Nestlé által kikevert rubinvörös csokoládé.
Az innováció növekedési stratégiánk egyik pillére. Páratlan tudásunk lehetővé tette számunkra, hogy új teret nyissunk a kakaóbabnak. Egy új utazásra invitáljuk ügyfeleinket, hogy együtt fedezzünk fel egy új teljesen új élményt"
– nyilatkozta a cég vezérigazgatója, Antoine de Saint-Affrique.
2020 májusától kétféle változatban szerezhetik be a séfek és a kézműves édességek készítői a WholeFruit csokoládét: a csípős WholeFruit Bold, valamint a zamatos WholeFruit Velvety néven, ez utóbbi tej hozzáadásával készült.