A Spar Magyarország elkötelezett a minőségi kereskedelem mellett, amelynek alappillére a fogyasztók érdekeit szem előtt tartó fejlesztési stratégia.
Az egyre növekvő vevőforgalom indokolja, hogy újabb egységeinkben önkiszolgáló gyorskasszákkal tegyük még könnyebbé a vásárlást. A vevőink megkedvelték ezt a fajta fizetési lehetőséget, mert sok időt takaríthatnak meg általa
– mondta Maczelka Márk, a cég kommunikációs vezetője.
Kiemelten fontos számukra az áruházak folyamatos modernizációja, a praktikus és igényes vásárlói környezet kialakítása, a szolgáltatások kínálatának szélesítése, amelyhez hozzátartozik a gyors és kényelmes vásárlás elősegítése. Ennek hatékony és innovatív módja az önkiszolgáló gyorskassza-rendszer.
Jelenleg a vállalat 78 üzletegységében működik az egyszerűen kezelhető és praktikus önkiszolgáló pénztári rendszer, összesen 348 géppel,
amelyek ma már átlagosan a forgalom több mint 30 százalékát kezelik az érintett áruházakban. A gyorspénztárak a készpénzes fizetés mellett többféle lehetőséget is kínálnak a vevőnek a vásárolt áruk ellenértékének rendezésére: lehet bankkártyát, SuperShop-kártyát és Spar-ajándékkártyát is használni.
Az áruházlánc idén további 14 üzletében helyez üzembe önkiszolgáló kasszákat, jövőre pedig újabb 60 áruház önkiszolgáló gyorskasszákkal történő ellátása szerepel a fejlesztési tervek között.
Ezáltal 2020 végéig már összesen több mint 150 üzletben élhetnek majd a vevők a legmodernebb és legkényelmesebb vásárlás lehetőségével.