A Lidl első logisztikai központja és 12 üzlete 2004. november 18-án nyílt meg Magyarországon.
A diszkontlánc ma már három logisztikai központtal és 182, azaz több mint tizenötször annyi áruházzal rendelkezik.
A munkatársak számát tekintve az induláskori 1192 fővel szemben ma már több mint 6000 munkavállalót foglalkoztat.
Az áruházlánc hazai fejlődését jól mutatja, hogy
az elmúlt gazdasági évben 549 milliárd forgalmat ért el.
A magyar termékek forgalmazása, a hazai beszállítókkal való együttműködés mindig fontos volt a Lidl Magyarország számára. Az áruházlánc beszállítói körében 110 olyan partnerre támaszkodhat, aki a kezdetek óta együttműködik vele. Az elmúlt 15 évben megnégyszerezve hazai beszállítói partnereinek számát, a diszkontlánc ma már közel 500 magyar beszállítóval folytat aktív együttműködést.
A beszállítói kör mintegy 50 százalékát ma már a magyar beszállítók teszik ki, akikkel a 2018-as üzleti évben 286 milliárd forint forgalmat bonyolított, kínálatukban közel 60 százalékos a magyar termékek aránya.
Mindebben nagy szerepe van a 2013-ban elindított „Lidl a magyar beszállítókért" programnak is.
A vállalat e kezdeményezés keretében 2014-ben életre hívta a Lidl Wine Expo Hungary rendezvénysorozatot, amelynek célja a magyar bortermelők támogatása, a magyar borok Európán belüli népszerűsítése, az export elősegítése. Ennek keretében a kezdeti 6 millió palackot követően, tavaly már 20,5 millió palack bort értékesített a vállalat itthon és külföldön.
A diszkontlánc az elmúlt évben 11 millió palack magyar bort exportált, ami a teljes hazai borexport mintegy 27 százalékát jelenti, ezzel pedig az ország legnagyobb borexportőrévé vált.
Fontos a fenntartható fejlődés is a Lidl számára. Ennek jegyében az elmúlt 10 évben 15,6 milliárd forintot fordított modernizálásra, így az áruházak jelentős mértékű fűtési energiát, CO²-kibocsátást és áramfogyasztást takarítanak meg. A környezeti fenntarthatóság melletti elkötelezettséget mutatja azon vállalás is, amely szerint 2025-re 20 százalékkal csökkenti a műanyag felhasználását. Az áruházlánc ma már évente 215 tonnával kevesebb műanyag-csomagolóanyagot használ fel.