Ugyan a Disney+ indulása nem volt zökkenőmentes, azóta a streaming platformon tapasztalt kezdeti hibák java részét elhárították.
Az applikációt már 15,5 millióan töltötték le, ráadásul a felhasználók nemcsak a kezdeti ingyenes időszakot használják ki, hanem elő is fizetnek a szolgáltatásra.
Az első 13 napban az alkalmazáson belül 5 millió dollárt költöttek el a felhasználók, akik nem csak ezen a módon tudnak előfizetni, hanem a Disney+ honlapján keresztül is, de ezzel kapcsolatban az Apptopia nem szolgált adatokkal.
A Disney+ november 12-én mutatkozott be és már az első 24 órában elérte a 10 millió előfizetőt, akik közül sokan nem csak egy hónapra, hanem hosszabb időszakra fizettek elő.
Ráadásul a vállalat rendkívül kedvezően adta a három éves előfizetést, így azt is minden bizonnyal sokan választották.
Ez még mindig távol van a Netflix 60 millió amerikai és 97 millió globális előfizetőjétől, azonban a Disney+ még csak néhány országban érhető el, ám jó úton halad afelé, hogy megszilárdítsa helyzetét a streaming piacon.