A Spotify zenei megosztó alkalmazásban Carey dala minden idők legtöbbször lejátszott karácsonyi zenéje, mivel 602 milliószor hallgatták meg, ráadásul
a YouTube videót a 2009-es feltöltése óta 605 millió alkalommal nézték meg.
Annak ellenére, hogy a dal 25 éves, idén került fel először a Billboard 100-as listájára.
A Broadband Deals adatai szerint a szám mintegy 2 millió dollár (595 millió forint) jogdíjat hozott, csak azóta, hogy feltöltötték a Spotify zene-streamelő szolgáltatóhoz. Ráadásul, ha az ünnepi zenehallgatási szokások egyeznek a tavalyival, akkor 2019 november eleje és karácsony között újabb 600 ezer dollár (178 millió forint) bevételt termel.
A The Economist egy 2016-os becslése szerint a karácsonyi dal addig 60 millió dollár jogdíjat hozott az énekesnőnek.
A Spotify adatai szerint Carey dalát a "Last Christmas" követi a Wham!-től, amely 1,5 millió dollárt generált jogdíjban eddig a zenei streaming oldalon.