A BMW tulajdonában lévő Rolls-Royce tavaly több mint 5 ezer autó értékesített, ami a 116 éves cég történetében a legnagyobb eladott mennyiségnek számít, ráadásul
25 százalékkal megnőtt a megvásárolt autók száma
a 2018-ban eladott mintegy 4 ezer kocsihoz képest.
Az eladás fő mozgatórugója a Rolls-Royce Cullinan városi terepjárónak köszönhető. A 330 ezer dolláros (97 millió forint) alapáron megvásárolható autót az egyedi igények és extrák miatt többnyire 400 ezer dolláros (118 millió forint) áron értékesítették.
Miközben ünnepeljük ezeket a figyelemre méltó eredményeket, tudatában vagyunk annak, hogy ügyfeleinknek kulcsfontosságú a márkánk ritka és exkluzív mivolta"
– nyilatkozta Torsten Muller-Otvos, a Rolls-Royce vezérigazgatója.
A Rolls-Royce számára a legnagyobb kihívás az, hogy lépést tartson a kereslettel.
A társaság jelentős beruházásokba fogott az angliai goodwoodi gyárában,
ahol rekordszámú jelentkezőt toborzott gyakornoki programjához.
Bár az autógyár legnagyobb piaca továbbra is Észak-Amerikában található – autóinak több mint harmadát itt vásárolják meg –, a vállalat erőteljes növekedést mutatott világszerte, különösen Európában és Kínában.