A D finanszírozási fordulót az amerikai TCV befektetési vállalat irányította, ami korábban olyan cégeket támogatott, mint a Netflix, a Spotify, vagy az Airbnb.
2015-ös indulása óta több mint 10 millió ügyfelet vonzott a Revolut,
ami számos pénzügyi funkciót kínál – például devizaváltást, tőzsdei kereskedés vagy banki utalást –, a korábban megszokott banki díjaknál jóval alacsonyabban. A fintech ugyanakkor 2018-ban továbbra is veszteséges évről jelentett: 33 millió font (13,3 milliárd forint) veszteségről számoltak be.
A cég felgyorsítja tengerentúli terjeszkedését, és bővíti partnerei számát olyan vállalatokkal, mint például a Visa vagy a Mastercard.
A cég szerint a friss befektetést szolgáltatások bővítésére használják fel, beleértve a hitelezést, valamint tovább terjeszkednek Európában. Nik Storonsky, a vállalat alapítója és vezérigazgatója elmondta, hogy
céljuk egy globális pénzügyi platform felépítése.
A vállalat idén várhatóan a már meglévő 2 ezer alkalmazott mellé további 3 ezer embernek kínál majd munkát.