A két vállalat arról nem számolt be, hogy mekkora értékű a megállapodás, azonban azt már lehet tudni, hogy a Microsoft öt évig ellátja a Coca-Colát a Dynamics 365 nevű üzleti szoftverrel.
Ugyan a Microsoft régóta erős ezen a területen, most szeretnének tovább terjeszkedni és üzleti megoldásokat kínálni a sales és az ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalóknak is.
James Phillips, a Microsoft egyik magas beosztású menedzsere elmondta, hogy a Coca-Cola a Microsoft szoftvereit használva jobban össze tudja hangolni a munkát, ráadásul kulcsfontosságú információkat és adatokat is gyorsabban lesznek képesek megkapni és továbbítani a különböző részlegek között, de mesterséges intelligencia is segíti a jobb összehangolást.
Szintén az új szoftver segítségével tudnak majd az alkalmazottak szabadságot kérni, ott tekinthetik meg a beosztásukat és a céges közleményeket is a felületen olvashatják el, tehát nagyjából minden egy helyen lesz az integrációt követően.
A Coca-Cola a kezdetekben hagyja, hogy az alkalmazottak megismerkedjenek a rendszerrel és saját maguk próbálgassák, majd ezt követően tartanak különböző oktatásokat és vezetik át fokozatosan a vállalat belső tevékenységeit a szoftveres felületre.
Barry Simpson, a Coca-Cola egyik menedzsere kiemelte, hogy a Microsoft segítségével lecserélhetik a most használt, már évek óta rosszul működő rendszerüket egy új, sokkal jobb megoldásra.
Hozzátette, hogy az ügyfélszolgálat számára kifejezetten nagy segítség lesz mindez, hiszen gyorsabban válaszolhatnak az ügyfelek kérdéseire.