A munkáltatói márkáról végzett globális felmérés keretében a legnagyobb munkaadók és a különböző szektorok megítélése mellett a munkaerőpiac legfontosabb mozgatórugóit elemzik. A felmérés világszerte 33 országban zajlott, Magyarországon 6502 munkavállalót kérdeztek meg.
Az elmúlt évek tendenciái az eredményekkel összehangban azt mutatják, hogy a hazai munkavállalók számára az IT és a telekommunikációs szektor a legvonzóbb.
Emellett továbbra is a fizetés, a munkahelyi légkör és az állás tartós biztonsága a legfontosabb munkahelyválasztási szempontok, de tovább növekedett a rugalmas munkakörülmények és a munkakör érdekességének jelentősége is.
Bár a kutatás januárban zárult, eredményei összhangban állnak a világ minden táján tapasztalható újfajta munkavégzéssel, a munkaerő időben és térben rugalmas foglalkoztatásával. A vállalatnál nem ismeretlen ez a működés, közel egy évtizede bevett gyakorlat a távmunka és a rugalmas munkavégzés, melyhez a cég ideális feltételeket, számos lehetőséget és digitális eszközt biztosít munkavállalói számára.
A tudatos munkáltatói márkaépítés talán soha nem volt még ennyire fontos, hiszen a meglévő kollégák motivációjának, teljesítményük növelésének, illetve a tehetségek bevonzásának és megtartásának egyik legfontosabb eszköze.
„Hiszünk abban, hogy a folyamatos tanulás, újabb skillek, kompetenciák elsajátítása mellett a digitalizáció kínálta lehetőségek megragadásával mindenki fejlődhet, előrébb juthat. Ebben a szellemiségben dolgozunk munkáltatói márkaépítésünkön, így külön öröm és büszkeség számunkra ez a visszajelzés, hiszen az értékelés a hazai munkaerőpiac különböző szegmenseiből érkező munkavállalók véleményét tükrözi, mely megerősít minket abban, hogy hosszú távon is stabil, digitális és minden korosztály számára vonzó munkahelyet építünk." – nyilatkozta az elismerés kapcsán Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere.