Az Eventex nemzetközi díjáért világszerte szálltak versenybe vállalatok 39 országból. A 11 éve alapított szakmai elismerés célja, hogy nemzetközi szinten ünnepelje a rendezvénypiac kreativitását, az innovációit és a hatékonyságát.
Az Eventex zsűrije szerint 2019-ben a Szerencsejáték Zrt. Szuperkoncertje bizonyult a legjobbnak „Ügyfél elköteleződést segítő rendezvény" (Customer Engagement Event) kategóriában, illetve dobogós helyezést érdemelt „Márkaélmény, szabadidő" (Brand Experience – Leisure) kategóriában is.
A nemzeti lottótársaság 2019. szeptember 28-án a budapesti Hősök terén tartott ingyenes koncertjét a Skandináv lottó 20. születésnapja alkalmából folytatott egy hónapos kampánya zárásaként szervezte meg.
A kampány fő elemeként megvalósuló rendezvény által kiemelkedő eredmény született: az előzenekar Wellhello és a sztárfellépő Bryan Adams produkciója a Hősök terén több mint 70 ezer embernek nyújtott magas szintű szórakozást.
A nemzeti lottótársaság által megrendelt utókutatás alapján a magyar lakosság több mint fele hallott a koncertről, és a résztvevők több mint 90 százaléka minősítette kiválónak, illetve jónak a szervezést.
A Szerencsejáték Zrt. a rendezvénnyel, illetve az ehhez kapcsolódóan megvalósult integrált országos kampánnyal 68 százalékról 73 százalékra növelte a Skandináv lottó márkaismertségét, és eredményesen hozzájárult a tavalyi üzleti célok teljesüléséhez. Társadalmi felelősségvállalási programjaival összhangban a Szerencsejáték Zrt. a szervezés során figyelmet fordított a fogyatékossággal élőkre is, így az előző évhez képest háromszor nagyobb mozgássérült lelátót épített közvetlenül a színpad mellett.