A június 18-ra eső esemény (ezért 618 a neve) nem csak a vásárlók, hanem a közgazdászok is árgus szemekkel figyelték, mivel remek mérője volt annak,
hogy jelenleg milyen állapotban van a kereskedelem Kínában.
A JD.com jelentése szerint összesen 37,99 milliárd dolláros forgalmat bonyolítottak le a vállalat online platformján, amely meghaladta az egy évvel korábbi adatokat. Az Alibaba arról számolt be, hogy ők 98,52 milliárd dolláros forgalmat generáltak.
Az első 618-as eseményt a JD.com hírdette meg válaszul az Alibaba november 11-re eső, Singles Day nevű vásárlási akciójára. Jelenleg ez Kína két legnagyobb vásárlási "ünnepe", amelyeken azóta cégek ezrei vesznek részt.
A két vállalat egyébként a járvány ellenére is kifejezetten jól teljesít. a JD.com részvényeinek árfolyama idén 72,5 százalékot emelkedett, az Alibaba pedig 5,4 százalékot erősödött.
A 618 idei kiadása egyébként rekordot jelentett a vásárlói költekezés szempontjából, ez pedig azt is jelzi, hogy kínai kiskereskedelmi szektor elindult felfelé.