Az E.ON csoport tagja, az ELMŰ-ÉMÁSZ személyes ügyfélszolgálatai a járványügyi helyzet enyhülésével összhangban, viszont az ügyfelek és a munkatársak egészségének további védelme mellett fokozatosan nyitnak meg országszerte.
Először 2020. július 6-tól a vállalat állandó ügyfélszolgálati irodái nyitnak ki hétfő, kedd, szerda és pénteki napokon 10-től 14 óráig, csütörtökön pedig 14 és 18 óra között.
Azok az ügyfelek, akik mindenképpen személyesen szeretnék ügyüket intézni, 2020. június 29-től az alábbi weboldalon, vagy az EnergiApp mobilapplikációban vagy pedig telefonon tudnak előzetesen időpontot kérni maguknak. Az időpontfoglalásról visszaigazoló e-mail-t kapnak.
Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek
egy időpontban egy ügyet tudnak intézni 20 perces időtartamban.
Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügyfélszolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy
pontosan és egyedül érkezzenek a lefoglalt időpontjukra, az iroda területén viseljenek maszkot vagy szájat és orrot eltakaró kendőt, valamint tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot.
Az E.ON csoport tagja, az ELMŰ-ÉMÁSZ online ügyfélszolgálatán, a https://ker.elmuemasz.hu oldalon egyszeri regisztrációt követően az alábbi ügyek teljes körűen intézhetők:
Az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja arra kéri ügyfeleit, hogy az alábbi ügyek intézésére, ha megte-hetik, továbbra is a cég digitális csatornáit válasszák:
A cég emellett felhívja ügyfelei figyelmét, hogy személyes megjelenés nélkül kényelmesebb, egyszerűbb, gyorsabb és továbbra is biztonságosabb az ügyintézés az ELMŰ-ÉMÁSZ digitális platformjain, azaz telefonon, az online ügyfélszolgálaton és az EnergiApp mobilapplikációban.
Az előre fizető mérők feltöltésére nem csak a digitális csatornákon, hanem az országban számos újságárusnál is van lehetőségük az ügyfeleknek.
Az ügyfélszolgálatok megnyitása mellett az érintett ügyfelek tájékoztatását követően az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja számlatartozási és követeléskezelési folyamatai is újraindulnak.