A Zoom áprilisban 200 millió napi meeting résztvevőről adott számot, ez pedig 20 szoros növekedés a tavalyi év azonos időszakához képest.
A Slack is jó adatokat közölt, hiszen a vállalat 80 százalékkal több előfizetőt szerzett két hónap leforgása alatt, mint a teljes előző negyedévben.
Mivel azonban mindkét alkalmazás ingyenesen is elérhető, ezért továbbra sem lehet tudni, hogy pontosan mekkora bevételhez jutottak és mennyien használták ki a prémium, fizetős funkciókat a szolgáltatásokon belül.
Ráadásul a Zoom kifejezetten sok kiberbiztonsági problémával szembesült, amelyek javítása és kiküszöbölése komoly összegekbe került a cégnek.
Ennek ellenére a MarketWatch szerint a két vállalat összesen 50 milliárd dollárral lett értékesebb a járvány alatt.
A Zoom saját maga pénteken lépte át az 50 milliárd dolláros piaci értéket. A részvényeik, amelyek az első kibocsátás során még 36 dollárt értek, mára a 200 dollárt is átlépték. A Slack is hasonlóan jól teljesít és az elemzők szerint már 20 milliárd dollárral növelte értékét 2020-ban, amely 65 százalékos növekedésnek felel meg.
A Zoom legnagyobb riválisai is növekedést tudtak felmutatni. A Google Meets harminc százalék körüli javulást jelzett, míg a Microsoft Team egy áprilisi napon elérte a 200 milliós napi meeting résztvevőt is.