A Business Insider beszámol arról, hogy
a rapperrel kötött megállapodás olyan sikeres a gyorsétteremlánc számára, hogy a húspogácsa, a szalonna, a hagyma és a saláta hiánya miatt számos éttermükben hamarosan kifogynak a menühöz tartozó burgerekből.
A Scott Travis menü sajtburgert, barbecue szószos sültkrumplit és Sprite üdítőt tartalmaz.
A cég ezért közvetlen felügyelete alá vonta a beszállítói láncokat, hogy azoktól a szükséges alapanyagok minél előbb eljussanak franchise-partnereikhez, akik az Egyesült Államokban a McDonald's éttermek 95 százalékát üzemeltetik.
Az étteremlánc igen sikeresen használja ki azt, hogy Travis rendkívül népszerű főként a fiatalabb korosztályok körében. Ezt a generációt, azaz a 34 év alattiakat egyre nehezebb megszólítani. A médiához való viszonyuk nagyban különbözik az idősebb korosztályokétól, nagyobb hatással vannak rájuk a különböző reklámajánlatok, emellett nagyon szorosan kötődnek a közösségi médiához és a barátaikhoz.