A Cazoo nevű startup, amely egy új, hatékony módszert épített a használt autók értékesítésére, elég jelentős összegű tőkebefektetéshez jutott. A mobilalkalmazás-alapú autóvásárlást kínáló vállalkozás mintegy 311 millió dollárt (közel 95 milliárd forintot) gyűjtött össze.
A cég szóvivője megerősítette, hogy a vállalat értéke jelenleg meghaladja a 2,5 milliárd dollárt (762 milliárd forintot),
egyben azt is közölte, hogy a pénzt a csapat, a márka és az infrastruktúra fejlesztésére kívánják fordítani, hogy ezzel valamennyi brit fogyasztót elérhessék.
Közleményében Alex Chesterman alapító felidézi, hogy - nyilvánvalóan a járvány hatására -
az elmúlt hónapokban felgyorsult az áttérés a hagyományosról az online autóvásárlásra,
majd arról ír, hogy a legutóbbi forrásbevonás is bizonyítja, hogy a világ legjobb befektetői is meg vannak győződve ennek az üzleti modellnek a jövőbeli sikerességéről.
Dan Sundheim, az egyik befektető cég alapítója annak a bizodalmának adott hangot a befektetésük kapcsán, hogy a Cazoo jelentősen felgyorsítja a használt autóipar digitális átalakulását, és drámai módon javítja az autóvásárlási élményt Nagy-Britanniában.
Forrás: Techcrunch.com