Az AMC 99 dolláros (plusz adó) áron lehetővé teszi maximum 20 fős csoportok számára, hogy egy vetítés erejéig kibéreljék egyik termüket. A vállalat, amely rendkívül nehéz helyzetbe került a koronavírus-járvány miatt, ezzel a megoldással próbálja visszacsalogatni az embereket a vetítőtermekbe.
Nem csak az AMC-re, hanem a teljes iparágra rendkívül negatív hatást gyakorolt a pandémia, hiszen számos filmpremiert elhalasztottak, több helyszínen pedig ki se nyithattak a mozik. Az AMC már figyelmeztette a befektetőket, hogy ha a helyzet nem rendeződik, akkor év végére elfogyhatnak a vállalat készpénztartalékai is.
A Variety jelentése szerint az Egyesült Államok legnagyobb mozi hálózatának bevétele az idei év második negyedévében 98 százalékkal esett vissza.
A mostani megoldás némiképp segíthet a vállalatnak, azonban drasztikusan nem fog javítani a bajba lévő cég helyzetén, maximum időben eltolja a nehézségeket. Az Egyesült Államokban ráadásul megérkezett a járvány második hulláma, ami szintén nem kecsegtet sok jóval a filmipar és a mozi hálózatok számára.