A Starbucks jobban teljesített a Wall Street várakozásainál, hiszen a prognosztizált 12,1 százalékos visszaesés helyett a vállalat eladásai csak 9 százalékkal csökkentek, hiszen a vásárlók egy része visszatér megszokott rutinjához és egyre többen vásárolnak ismét kávét a cég üzleteiben.
Kevin Johnson, a vállalat vezérigazgatója kiemelte, hogy az Egyesült Államokban és Kínában sokkal gyorsabb volt a helyreállás, mint amire számítottak.
Az is kiderült, hogy egyre többet költenek az emberek egy Starbucks látogatás során, hiszen a számlák végösszege átlagosan 17 százalékkal volt magasabb az előző negyedévhez képest. A kávézólánc a tervek szerint jövőre globálisan nézve 1100 új üzletet nyit majd.
A vállalat arra számít, hogy globálisan 18-23 százalékkal nő majd az eladások száma éves szinten 2021-ben.
Kínában várják a legnagyobb növekedést, ott akár 27-32 százalékos emelkedés is várható.
Nemrég szintén lezárult a Starbucks rajongók egyik kedvenc időszaka, hiszen már nem kapható a lánc legnépszerűbb kávéja, a szezonális Pumpkin Spice Latte (PSL). A CNBC szerint ebből az őszi kávékülönlegességből a vállalat limitált idő alatt is 424 millió darabot ad el világszerte. A 2003-as bevezetése óta (bár ekkor még nem volt világszerte kapható) több mint 1,5 milliárd dollárt bevételt termelt a cégnek az ital.