A vezérigazgató azt is hozzáteszi, hogy Budapest az elmúlt években elveszítette a hazai vendégeit, ám nélkülük nincs esély a túlélésre, mert 2021 őszéig nem lehet nagy számban külföldi turistára számítani - a belföld az új külföld, ennek megfelelő modellváltás szükséges, mert a jelenlegi üzleti modell nemcsak nem fenntartható, hanem hibás is Guller Zoltán szerint.
A podcastban szó esik még a nulla százalékos kamatozású Széchenyi Turisztikai Kártya programról, illetve a SZÉP Kártyáról, amely ismét bizonyítja: a magyar turizmus egyik motorja.
Az év első kilenc hónapjában a feltöltés és a költések aránya is meghaladta a tavalyi év azonos időszakában mért adatokat. Guller Zoltán beszámol a Tourinform-irodák felújítását, korszerűsítését célzó pályázat eredményeiről, továbbá a Kisfaludy Strandfejlesztési Konstrukció IV. üteméről is, amely szeptember végén zárult.