A WWD értesülései szerint a játékot bárki kipróbálhatja majd böngészőjében, vagyis várhatóan nem kell nagy dobásra várni technikai értelemben, de maga a koncepció érdekes. Az elmúlt időszakban egyre több cég dönt úgy, hogy népszerű videójátékokban vagy esport versenyeken hirdeti termékeit, ez a tendencia pedig a jövőben tovább fog emelkedni a várakozások szerint.
Korábban a League of Legends nevű játékban, valamint a Fortnite-ban is jelentek meg világmárkák által készített kinézetek a játékon belüli karakterekhez.
A világjárvány miatt a Balanciaga folyamatosan kísérletezik azzal, hogy milyen platformokon érdemes megszólítani a közönsége, hiszen a hagyományos megoldásokra jelenleg nincs lehetőség. A 2021-es nyári kollekciójukat például egy videóban leplezték le.
Nem csak a luxusmárkák termékei jelennek meg játékokban, hiszen a 2018 Porsche 911 GT2 RS-t a Microsoft E3 konferencián mutatták be a nagyközönségnek, mivel ez az autó szerepelt a Forza Motorsport 7 borítóján. A Guns n' Roses "Shackler's Revenge című száma pedig a Rock Band 2-ben volt hallható először.