A Drops 2016. augusztus 4-én mutatkozott meg a magyar App Store-ban, azóta pedig a világ egyik legnagyobb nyelvtanulós alkalmazásává nőtte ki magát. Lényege, hogy játékosan, képek segítségével segít memorizálni különböző szavakat és kifejezéseket,
így akár napi 5-10 perc gyakorlással is fejleszthető a nyelvtudás.
Az alkotók számos memorizálási hatékonyságot növelő mechanizmust beépítettek – mint az elő-teszt hatás, direkt vizuális asszociáció, elnyújtott ismétlés, gamification, optimális kihívást biztosító tesztek stb. –, de az applikáció legnagyobb vívmánya az a felismerés, hogy lehet egy alkalmazás bármilyen hatékony, ha nem használja nap mint nap a tanuló, akkor fabatkát sem ér, írta a szifon.com az alkalmazás megjelenésekor.
A Kahoot is meglátta a lehetőséget a startupban és megvásárolta a cég teljes egészét 31 millió dollárért, amely a Drops 2020-22-es teljesítményétől függően további 19 millió dollárral egészülhet ki,
így a végső ár elérné az 50 millió dollárt, vagyis a 10 milliárd forintot.
Farkas Dániel, a cég egyik alapítója honlapjukon úgy fogalmazott, hogy a történetük csak most kezdődik, a termék és a vízió nem változott, csak még több forrásuk van a jó irányba haladni. Nem csak a felhasználók ismerik el az alkalmazás sikereit, hiszen Google Play az alkalmazást az év 2. legjobb appjának választották 2018-ban az önfejlesztő kategóriában.