Az XXL-formátumú áruház alapterülete kétezer négyzetméter, ami kétszerese az átlagos üzletméretnek - emeli ki a Retaildetail.eu cikke.
Gyakorlatilag egy 1993 óta működő Aldi-egységet nyitottak egybe a szomszédos, 300 négyzetméteres üzlethelyiséggel, aminek eredményeként minden eddiginél tágasabb üzletbelsőt kaptak a megfelelő átalakítások elvégzése után.
A nagyobb terek lényegesen több lehetőséget kínáltak az üzletbelső kialakítására és az árukészlet kihelyezésére. Összesen 1700-féle árucikket kínálnak, ami nagyjából megegyezik a többi Aldi-áruház választékával, de itt jóval több áru fér el a polcokon, mint egy hagyományos üzletben.
Az Aldi által XXL üzletként aposztrofált új áruházban 7 polcsor fogadta a vásárlókat, amelyek teljes szélessége 30, hosszúsága pedig 60 méter. Emellett 70 méter hosszú elhúzódó hűtősort is kialakítottak, egy hatalmas alapterületű sütödében pedig az alkalmazottak naponta több alkalommal is sütnek friss pékárukat.
Az üzlet legnagyobb attrakciója azonban az az önálló kiskert, ahol hat különböző fűszernövényt termesztenek.
További újdonság, hogy az árakat már nem papírcímkékre, hanem digitális táblákra írják ki.