A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
0
HUNMuhari Eszter
19:25VívásAuriane Mallo-Breton-Eszter Muhari
HUNMuhari Eszter
19:25VívásEszter Muhari-Auriane Mallo-Breton
HUNMagyarország
21:44ÚszásSzabad 4 x 100m
HUNPóta Georgina
22:15AsztaliteniszGeorgina Pota-Xiaona Shan
NyílNyíl

Rettenetes méretű áruházzal támad az Aldi

ALdi bolt bevásárlás élelmiszer
Vágólapra másolva!
A hétvégén a németországi Ruhr-vidéken fekvő Mülheim városában megnyílt a világ legnagyobb alapterületű Aldija, amely a hatalmas méretből adódóan számtalan új megoldásra kínál lehetőséget.
Vágólapra másolva!

Az XXL-formátumú áruház alapterülete kétezer négyzetméter, ami kétszerese az átlagos üzletméretnek - emeli ki a Retaildetail.eu cikke.

Gyakorlatilag egy 1993 óta működő Aldi-egységet nyitottak egybe a szomszédos, 300 négyzetméteres üzlethelyiséggel, aminek eredményeként minden eddiginél tágasabb üzletbelsőt kaptak a megfelelő átalakítások elvégzése után.

null

null

A nagyobb terek lényegesen több lehetőséget kínáltak az üzletbelső kialakítására és az árukészlet kihelyezésére. Összesen 1700-féle árucikket kínálnak, ami nagyjából megegyezik a többi Aldi-áruház választékával, de itt jóval több áru fér el a polcokon, mint egy hagyományos üzletben.

null

null

Az Aldi által XXL üzletként aposztrofált új áruházban 7 polcsor fogadta a vásárlókat, amelyek teljes szélessége 30, hosszúsága pedig 60 méter. Emellett 70 méter hosszú elhúzódó hűtősort is kialakítottak, egy hatalmas alapterületű sütödében pedig az alkalmazottak naponta több alkalommal is sütnek friss pékárukat.

null

null

Az üzlet legnagyobb attrakciója azonban az az önálló kiskert, ahol hat különböző fűszernövényt termesztenek.

A Tesco háborút indított az Aldi ellen

A Tesco beveti a piros buborékokat: a nagy-britanniai üzleteiben így jelöli azt a több száz terméket, amelyek árát az Aldi áraihoz igazította. Ezzel új fejezet kezdődik a Tesco diszkontok elleni küzdelmében. A Tesco több száz termékének - köztük saját márkás cikkeknek - az árát az Aldiéhoz igazítja annak érdekében, hogy a brit vásárlók még kedvezőbb áron jussanak a kedvelt termékekhez - idézi a Tesco közleményét a Napi.hu.

További újdonság, hogy az árakat már nem papírcímkékre, hanem digitális táblákra írják ki.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!