Az Airbnb részvényeivel 68 dolláros áron indult a kereskedés, a nap végére viszont már 144,71 dollárt fizettek a befektetők egyetlen értékpapírért, vagyis az árfolyam több mint duplájára emelkedett a nap folyamán, ezzel az Airbnb piaci értéke elérte a 86,5 milliárd dollárt.
Ez egyben azt is jelenti, hogy a cég ma már többet ér, mint a Hilton, a Marriott és az Intercontinental, vagyis a három vezető szállodalánc együttesen.
Szintén sikerült megelőzniük egyik legnagyobb riválisukat, a booking.com-ot, amely csütörtöki zárás alapján 86,2 milliárd dolláros piaci értékkel rendelkezik.
Annak ellenére lett ilyen sikeres az Airbnb IPO-ja, hogy a világjárvány alatt a cég becsült értéke 31 milliárd dollárról 18 milliárdra zsugorodott, emellett pedig a dolgozók 25 százalékát is elbocsátotta a vállalat.