A Revolut 13 millió ügyfele
már hozzáférhet Revolut számlájához asztali számítógépről vagy laptopról is, szerte a világon.
A szolgáltatás webes verziója teljes körű áttekintést nyújt az ügyfelek számára a tranzakciók előzményeiről és a bankkártyákról. A webes alkalmazást egyenlegük feltöltésére is használhatják a felhasználók, továbbá kapcsolatba léphetnek az ügyfélszolgálattal egy online chat alkalmazás segítségével.
Az ügyfelek továbbá befagyaszthatják bankkártyájukat a weben is, illetve újra feloldhatják azt, illetve más biztonsági beállítások is rendelkezésre állnak, mint például a PIN-kód blokkolás feloldása, vagy az egyes tranzakciótípusok engedélyezése vagy blokkolása.
Nyikolaj Sztoronszkij, a Revolut vezérigazgatója és alapítója szerint
a fejlesztés az ügyfelek kérésére történt, akik most már bárhol és bármikor hozzáférhetnek pénzükhöz, még akkor is, ha nincs náluk a telefonjuk vagy Revolut kártyájuk,
vagy ha egyszerűen inkább csak a számítógépükről szeretnék ellenőrizni a számlájukat.
Okostelefon használata nélkül egy e-mailen keresztül kapott kóddal lehet belépni a rendszerbe.
Forrás: Finextra.com