A Sony Vision-S névre keresztelt autócsoda a Verge cikke szerint nem utolsósorban annak demonstrálására hivatott, hogy bemutassa a japán elektronikai gyártó hihetetlenül széles termékarzenálját, amely a szórakoztató elektronikai cikkektől kezdve egészen az önvezető autókhoz fejlesztett szenzorokig és más elektromos berendezésekig terjed.
A Vision-S-be 33 különböző szenzort építettek be az utastérbe és a karosszéria külső elemeire, emellett több széles képernyős kijelző, 360 audiocsatlakozási lehetőség is helyet kapott a számtalan elektronikai újítást felvonultató újdonságban.
A beszállítók között egyébként olyan nagy nevek is szerepelnek, mint a BlackBerry vagy a Bosch. A koncepcióautót a Magna által készített platformra építették, amely a Sony várakozásai szerint a most bemutatott szedán mellett akár SUV-k fejlesztésére is alkalmas lehet a jövőben.
Az autó külső megjelenése Porsche-jegyeket hordoz magán, különösen az első fényszórók körüli kialakítás emlékeztet a német sportkocsikéra. Az utastér pedig az elektromos járművek gyártására létrehozott kaliforniai startup, a Lucid Motors első modelljét, az Airt juttatja az eszünkbe. S ezzel a hasonlóságoknak még nincs vége, ugyanis a műszerfalba épített panoráma kijelző és az első ülések fejtámlájának hátoldalára elhelyezett kijelzők egy szintén elektromos autókat gyártó kínai startuptól, a Bytontól ismerősek.
A mostani bemutatóval a japánok célja valószínűleg az érdeklődés felkeltése volt, hiszen
az újdonsággal kapcsolatban a néhány perces bemutató során további részleteket nem árultak el.
Egyelőre még azt sem tudni, hogy a Vision-S megmarad-e a koncepcióautó szintjén vagy elkezdődik a gyártása is. Ha pedig igen, akkor például mennyibe fog kerülni, milyen akkumulátorral működik majd és mekkora lesz a hatótávolsága.