A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
0
HUNMuhari Eszter
19:25VívásAuriane Mallo-Breton-Eszter Muhari
HUNMuhari Eszter
19:25VívásEszter Muhari-Auriane Mallo-Breton
HUNMagyarország
21:44ÚszásSzabad 4 x 100m
HUNPóta Georgina
22:15AsztaliteniszGeorgina Pota-Xiaona Shan
NyílNyíl

Hátramenetbe kapcsolt a briteknél a Lidl és az Aldi

Ezt a veszélyes termékét vonja most vissza az Aldi
Vágólapra másolva!
Több mint egy évtized után most fordult elő először, hogy a Nagy-Britanniában az elmúlt időszakban sikert-sikerre halmozó Aldi és Lidl egyaránt veszített részesedéséből az élelmiszer kiskereskedelmi piacon. Eközben a Tesco 2016 óta első ízben javította a pozícióit.
Vágólapra másolva!

A Guardian cikke szerint ez a folyamat annak tudható be, hogy a pandémia megváltoztatta a vásárlási szokásokat, és az elmúlt egy évben felértékelődött az online vásárlás és a házhozszállítás szerepe. Márpedig ezen a téren mindkét német diszkontlánc elmarad a versenytársaitól.

Csaknem megkétszereződött az online rendelések piaci részesedése a szigetországban, ugyanis a február 21-ével zárult négyhetes periódusban elérte a 15,4 százalékot, szemben az egy évvel korábbi időszakban regisztrált 8,7 százalékkal

- közölte a Kantar piackutató cég. Az adatok tanúsága szerint a mögöttünk álló 12 hónap az online értékesítés rendkívüli felfutását hozta az élelmiszereknél, és ezt érzékelve a nagy szupermarketláncok - legalábbis a többségük - erősítették ezt az üzletágukat.

Három millió tonna élelmiszert szállítottak házhoz az elmúlt egy évben Nagy-Britanniában, és a piackutató intézet szerint ennek a vásárlási formának a népszerűsége a jelenlegi körülmények között tartós maradhat, mert a fogyasztók elégedettek vele.

Illusztráció Forrás: Shutterstock

Ezek a folyamatok a másik oldalon ahhoz vezettek, hogy a Lidl - amely nem értékesít online - 2010 óta most először veszített a piaci részesedéséből. Az Aldi pedig tavaly ugyan elindította az online rendelések áruházi átvételét és a házhozszállítást is (a Deliveroo-val együttműködve), de mindez csak korlátozottan vehető náluk igénybe. Így nem csoda, ha tavaly május óta folyamatosan gyengülnek az Aldi pozíciói a versenytársakkal szemben.

A múlt hónapban tehát több mint egy évtized után mindkét német lánc kénytelen volt azzal szembesülni, hogy visszaesett a piacrészük az élelmiszer kiskereskedelemben.

Miután egyelőre nem tudni, hogy Nagy-Britanniának mikor sikerül végleg maga mögött hagynia a pandémia időszakát, ezért a vásárlási szokások megváltozása miatt az Aldinak és a Lidlnek is lépnie kell, ha nem akarnak még tovább gyengülni a konkurens üzlethálózatokkal szemben.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!