A The Verge megírta, hogy a Nuro vállalat R2-es autója volt az első sofőr nélküli jármű, amely tavaly februárban megkapta az Egyesült Államok Közlekedési Minisztériumának hatósági jóváhagyását, amely különleges mentességet adott a szövetségi biztonsági követelmények alól. Az önvezető autó projektjéről ismert vállalatot, a Nurot két korábbi Google mérnök alapította, akik 2019-ben társultak a Domino's cégével, hogy Houstonban lehetővé tegyék a pizzakiszállítást sofőr nélkül.
Az ügyfél először online megrendeli és kifizeti a kiválasztott pizzát a Woodland Heights áruházból, majd dönthet amellett, hogy az R2-es önvezető modell hozza ki neki a rendelést. Amennyiben emellett dönt, a megrendelő kap egy egyedi PIN-kódot szöveges üzenet formájában, illetve folyamatos értesítést a jármű helyzetéről.
Amikor megérkezik az autó, az ügyfél annak érintőképernyőjének segítségével beírhatja a kódját, amivel kinyithatja az R2-es ajtaját és kiveheti pizzáját.
A járműveket már használják kiszállításra a városon belül különböző élelmiszerboltok, illetve a CVS Pharmacy, egy kiskereskedelmi vállalat. Tavaly áprilisban pedig a Nuro egyik szóvivője azt nyilatkozta, hogy az autóikkal orvosi cikkeket szállítanak két kaliforniai stadion között, ahol koronavírusban szenvedő betegeket kezelnek, így segítve a rászorultak ellátását.
Dennis Maloney, a Domino innovációs vezetője azt nyilatkozta:
Ez a program lehetővé fogja tenni nekünk, hogy jobban megértsük azt, hogy az ügyfelek hogyan fognak reagálni a sofőr nélküli szállításra, illetve hogyan fogja ez befolyásolni az üzletmenet működését."
A Nuro nem az egyetlen, vezető nélküli járművekkel foglalkozó vállalat, amely partnere a Domino's Pizzának. A gyorséttermi vállalat 2017-ben a Forddal is együttműködött, hogy Michiganben teszteljék az önvezető pizzaszállító autókat. A program célja az volt, hogy a cégek kiderítsék, hogy az ügyfelek hogyan reagálnának arra, ha otthonukból kilépve nem egy futár fogja őket várni, hanem egy mozgó uzsonnadoboz.