A gyorsétterem kedvelőinek a vásárláshoz digitális megrendelést kell leadniuk a látogatás előtt, vagy az étteremben található 10 önkiszolgáló kioszk egyikét kell használniuk a rendelésük leadásához. A helyszínen megtalálható digitális szerkezetek ajándékok megvásárlására is alkalmasak. Mindemellett az épület belsejében külön bejárat szolgál a mobilos- és kiszállításos megrendelések átvételére.
A Taco Bell új, kizárolag digitális étterme New Yorkban:
A új kialakítás várhatóan megakadályozza majd, hogy a gyorsétteremlánc alkalmazottai túlterheltek legyenek, hiszen a Times Square általában a város egyik legforgalmasabb turisztikai központja New Yorknak.
Becslések szerint évente 50 millióan látogatják meg.
A mexikói ételeket értékesítő vállalat mellett számos más cég - mint a Starbucks és a Chipotle Mexican Grill - fogott már bele a digitális értékesítésbe, hogy megszüntessék a forgalmas időkben gyakran előforduló hosszú, kanyargó sorokat. A Taco Bell először tavaly, Londonban nyitotta meg az első kizárólag digitális szolgáltatással rendelkező éttermét, melynek sikere után nem meglepő, hogy az egyik legforgalmasabb városban is szeretné bevezetni az újítást.