A francia cég közölte, hogy árbevétele 32 százalékkal, 13 milliárd 959 millió euróra (5025 milliárd forint) nőtt a március végével záródott három hónapban az egy évvel korábbi 10,6 milliárd euróról (3816 milliárd forint) .
A nemzetközi devizák árfolyamváltozásától és a vállalati akvizíciók hatásától megtisztított, úgynevezett
organikus eladás 30 százalékkal nőtt 2020 első negyedévével összevetve.
Az LVMH márkák tucatjait, a Louis Vuitton táskák mellett például a TAG Heuer karóra-, a Dior parfüm- és a Dom Pérignon pezsgőmárkát egyesíti.
A cég valamennyi fő tevékenyégi területén növelni tudta bevételét: a ruhák és bőrtermékek esetében 45 százalékkal rekordszintre, 6 milliárd 738 millió euróra (2425 milliárd forint) ugrott, az organikus eladás 52 százalékkal bővült. A parfüm és kozmetikai szegmensben az eladás 12 százalékkal, 1,55 milliárd euróra (558 milliárd forint), a karóra- és ékszerágazatban 138 százalékkal, 1,9 milliárd euróra (684 milliárd forint), a bor és szeszesital területen pedig 29 százalékkal, 1,5 milliárd euróra (540 milliárd forint) emelkedett a bevétel.
Az LVMH részvényára az év eleje óta 16,4 százalékkal nőtt, a cég piaci tőkeértéke mintegy 297 milliárd euró (106 920 milliárd forint) .