A brit Metro cikke ezzel kapcsolatban kiemeli, hogy az áruházlánc olyan borkedvelők jelentkezését várja erre a feladatra, akik vállalakoznak arra, hogy a rendelkezésükre bocsátott, prémium kategóriás italokat a megadott szempontok alapján teszteljék.
A jelentkezők közül harminc főt választanak ki, akik egyúttal tagjává válnak a nemrégiben indított Aldi Wine Clubnak is.
A feladatuk annyi lesz, hogy egy hathetes perióduson keresztül a cég a legújabb prémium borai közül három palacknyit teszteljenek.
Ehhez rendelkezésükre bocsátják az értékelési szempontokat, valamint azt, hogy milyen tényezőket kell figyelni az italoknál. Véleményüket az AldiWineClub hashtaggel ellátva kell megosztaniuk az Instagramon és a cég honlapján.
A vállalat számára egyébként nagyon fontos a borok forgalmazása, amit az is mutat, hogy külön online boriskolát működtetnek. Ezen a fórumon az érdeklődők most bekapcsolódhatnak az Aldiploma online képzésbe, amelynek legújabb moduljai a világ borvidékeit, valamint azt mutatják be, hogy milyen borokat érdemes fogyasztani az egyes ételek mellé.