Az Irish Mirror számolt be róla, hogy
Írországban a Lidl olyan akciót hirdetett, amelynek keretében a szerencsések egy éjszakát eltölthetnek majd egy ötcsillagos lakosztállyá változtatott Lidl-szupermarketben.
A vásárlás a 21. században életmóddá vált, amely meghatározza mindennapjaink alakítását, és immár, egy ilyen akció keretében olyannyira közel jön az intimszféránkhoz, hogy nagyvonalúan fel is falja azt - írja az ír hírforrás nyomán a Promotions.hu.
Persze ettől függetlenül az akció egy jó marketingfogás, egy humoros kezdeményezés. A német szupermarketlánc sajtósa még vicceskedve azt is hozzátette, hogy az éjszakára berendezett szoba kitűnő kilátást biztosít egy zöldség- és gyümölcsfolyosóra, ráadásul minden földi jóhoz közel van.
Az akció keretében a szerencsések részt vesznek egy grillvacsorán egy borkóstolón, majd a szobához mellékelve kapnak egy óriási mozivásznat, illetve a kedvükre választott filmhez rengeteg harapnivalót is. Ráadásul még egy kis szépségápolási különóra is jár a nyertesnek.