Ahogy az Origo korábban megírta, a McDonald's a világ egyik legnépszerűbb fiúbandájával, a BTS-szel készítette el legújabb ajánlatát, ami egy 10 darabos McNuggets-et, egy közepes krumplit, egy közepes méretű Coca-Cola üdítőt és két új dél-koreai ízesítésű mártást (édes chili, Cajun szószok) tartalmaz.
A globálisan elérhetővé vált promóció, ami Magyarországon is kapható, hatalmas sikert ért el Indonéziában, ahol hatalmas embertömegek akarták kipróbálni a BTS Meal-t, így
számos gyorséttermet be kellett zárni az országban, hogy elkerüljék a koronavírus további terjedésének lehetőségét.
A Business Insider híroldal szerint, az ajánlat bevezetésének első hetében az Egyesült Államokban 12 százalékkal többen látogatták meg a McDonald's éttermeit. Így nem meglepő, hogy a szerdán megjelent promóció gyors és hatalmas sikert aratott Indonéziában.
Rendőrségi beszámolók szerint csak a fővárosban 32 McDonald's gyorséttermet kellett ideiglenes bezárni, országszerte pedig még többet, hogy elejét vegyék járványügyi gócpontok kialakulásának.
A vállalat egyik szóvivője emlékeztette az embereket, hogy az ajánlat a következő hónapban is elérhető lesz, így nem kell aggódniuk a termék elfogyása miatt. Mindemellett Sutji Lantika, a gyorséttermi vállalat indonéziai igazgatóhelyettese elmondta, hogy továbbra is az ügyfelek biztonsága a legfontosabb, mivel a Covid-19-es megfertőződések száma az országban folyamatosan növekszik, így az éttermek bezárásával próbálják elkerülni a további megbetegedések lehetőségét.