A Vodafon a digitalizáció mellett elkötelezett szolgáltatóként kiemelten fontosnak tartja, hogy ügyfeleinknek most és a jövőben is a lehető legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálást tudja biztosítani - mobil, illetve vezetékes szolgáltatásaikat bármely, számukra kézenfekvő felületen egyszerre tudják intézni, a nap bármely szakában, akár ügyintéző segítsége nélkül. Ennek érdekében folyamatos fejlesztéseket valósít meg, tájékoztat arról a vállalat.
Így július 24-28. között a cég ügyfeleinek nem lesz lehetőségük a szokásos ügyintézésre, ezért a vállalat arra kéri ügyfeleit, hogy szükséges teendőiket intézzék el még az ügyintézési szünet előtt.
A Vodafone kiemelte, hogy a hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás és az adathasználat, valamint a vezetékes TV és internet szolgáltatás ezalatt az időszak alatt is zavartalanul működik.
Július 24-28. között az alábbi mobil előfizetéshez kapcsolódó folyamatok nem lesznek elérhetőek:
• webshop, online megrendelés (új szolgáltatás, vagy meglévő előfizetői szerződés módosítás)Továbbá a vállalat arra kéri ügyfeleit, hogy gondoskodjanak arról, hogy erre az időszakra megfelelő mennyiségű adattal rendelkezzenek, illetve fizessék be esedékes számláikat legkésőbb július 23-án, a nap végéig.
Az ügyintézési szünet alatt erre csak postai csekkel és átutalással lesz majd lehetőségük.
2021. július 24. után a korábban jól megszokott oldalon található számlák már nem lesznek elérhetőek. A vállalat arra kéri ügyfeleit, hogy amennyiben szükségük van a számlákra, látogassanak el az oldalra és töltsék le azokat.