A Trade Magazin idén 16 kategóriában hirdette meg a StarStore – Év kereskedője 2021 versenyét, melynek idei újdonsága, hogy nem csak az egyes értékesítési pontok, de a kereskedelmi láncok is megmérethették magukat.
A szakmai zsüri az összhatás, a koncepció és megvalósítás összhangja, illetve az eredetiség és kreativitás szerint döntött az ország legjobb boltjairól.
A díjátadóra a Business Days konferencia gálaestjén ünnepélyes keretek között került sor. A Lidl Magyarország a zsüri döntésének értelmében három díjat is elnyert.
„Hatalmas büszkeség számunkra, hogy három kategóriában is a legjobbnak bizonyultunk" – emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az eredményhirdetés legjobban várt kategóriája Az Év Kiskereskedője 2021 cím volt, melyet pontazonossággal, így megosztva a Lidl vehetett át.
A piacvezető vállalat pályázati anyaga működésének minden területét rendkívül komplexen bemutatta, így többek között az eddig elért eredményeit és jövőbeli céljait; széles, minőségi termékkínálatát; a hazai beszállítókat támogató programját; munkáltatói márkáját; fenntarthatósági törekvéseit, valamint beruházásait.
A Lidl vehette át Az Év Diszkont Üzletlánca 2021 címet, 4. kerületi Görgey úti áruháza „A múlt és jelen találkozása" című pályázatával pedig Az Év Diszkont Üzlete 2021 lett.
Az áruháznak otthont adó épület különleges történelmi múltra tekint vissza: az 1882-ben alapított, első Magyar Textilüzem és Pamutgyár egyik épülete került átépítésre. Itt találkozik a múlt és a magyar hagyományok iránti elhivatottság a modern, fenntartható technológiákkal, ami a vállalat egyik legfontosabb alapelve. A terület rendezése során több mint 1000 négyzetméter parkosított területet is visszaadott az áruházlánc a természetnek.