A második válópert 50 százalékos engedménnyel vállalta Sean Simmons georgiai ügyvéd a helyi újságban meghirdetett kuponja szerint.
Vegyél egy válást, és kapd meg a másodikat féláron!"
– állt szó szerint a hirdetés szövegén.
Annak ellenére, hogy a kupon nagy felzúdulást keltett pár éve Amerikában, az ügyvéd szerint meglepően sikeres lett.
Az alábbi galériában még több hajmeresztő ajánlat látható!
A multicégek és a kuponok találkozása nem új történet: a Coca-Cola 1887-ben adta ki az első kupont.
Akkor még a vállalat nem sejtette, hogy ezzel megreformálja a kereskedelem történelmét.
A cég voucherével a vásárlók egy pohár ingyen italhoz jutottak, a marketingstratégia pedig sikeresnek bizonyult. A Coupon Sherpa adatai szerint 1894 és 1913 között kilencből egy amerikai rendelkezett Coca-Cola-kuponnal, ez pedig 8,5 millió ingyen italt jelentett.
Mára a legnagyobb brandek használják a kuponos módszert, mert jó hatással van a hosszú távú imidzsépítésre, megjutalmazza az új és a visszatérő vásárlókat, valamint serkenti az eladásokat,
áll az Astoriaagency közleményében.