Amy, Ella, Will és Josh egy étteremben dolgoznak felszolgálóként. Felveszik a vendégek rendeléseit, kedvesen csevegnek velük és felszolgálják a kívánt ételeket. Ebben eddig semmi rendkívüli nincs. A csavar a következő:
a nevezett pincérek időnként elgurulnak, hogy aksijukat feltöltsék.
Ők ugyanis robotok, "akik" a Milton Keynes angol városka Robotazia éttermében dolgoznak. Azonban hiába ők az intézmény fő attrakciói, a tulajdonosok, Joy Gittens és Mark Swannell,
felfigyeltek néhány nagyon zavaró hibájukra is,
amelyek miatt biztosan nem válnának meg az emberi munkaerőtől sem.
A robotok megfordulnak és elgurulnak a sok fém ékszert viselő vendégektől, ennek magyarázata talán az lehet, hogy a jelek visszaverődnek a fémről.
Habár odamennek a rendelésekkel az asztalhoz, a túl sok fém érzékelése viszont hibaüzenetként jelenhet meg rendszerükben, ezért anélkül, hogy a vendégek elvehetnék ételeiket, sarkon fordulnak és elgurulnak onnan."
– ecsetelte Gittens.
Amynek van egy interaktív funkciója, amely lehetővé teszi, hogy válaszoljon a vásárlók kérdéseire. "Ezt kikapcsoltuk, mert a vendégek soha nem kapnák meg ételeiket, a pincérnőnk ugyanis hajlamos az asztalnál időzni egy végeérhetetlen csevegésre."
A Japánban gyártott robotok sokszor érthetetlen japán kiejtéssel beszélik az angolt.
Amy robotszerű amerikai akcentussal beszél, nem tesz fel kérdéseket, és nem is válaszol, csak annyit mond, hogy "jó étvágyat", majd távozik.
Amikor a robotoknak fel kell töltődniük, mindenféle előjel nélkül gyorsan visszavonulnak.
Ha úgy érzik, hogy kezdenek lemerülni, mindegy mit csinálnak éppen (vagy mennyire nagy a forgalom), megszakítják tevékenységüket és elgurulnak feltöltődni. Amy például egy ilyen helyzetben így fogalmazott a vendégeknek:
Én legalább tudom, mikor van szükségem töltésre."
A robotok bizonyos érzelmek kimutatására is képesek.
Ha például egy vendég túl közel megy hozzájuk, könnyezni kezdenek.
A robotok képesek tálcán kiszállítani az ételt, de nem tudják letakarítani az asztalokat.
Azt sem tudják ellenőrizni, hogy egy személy elég idős-e ahhoz, hogy alkoholt vásároljon.
Továbbá nem tudják magukat tisztán tartani és az elemeiket kicserélni. Gittens és Swannell négy embert alkalmaz, minden robothoz egyet, hogy működőképes állapotban tarthassák őket.
Swannell szerint a robotok alkalmazása drágább, mint az emberi felszolgálóké, ami részben a karbantartási költségeik miatt van.
Hiába ilyen népszerűek a robotpincérek, a Robotazia honlapján mégis ez áll: "Az emberek állnak a vállalkozásunk és a vendéglátóipar középpontjában."