Visszatértek a látogatók a Disney élményparkjaiba

Disneyland California
Vágólapra másolva!
Örömhírről számolt be a Disney szórakoztató vállalat. Felmérése szerint ugyanis a világjárvány óta először végre ismét nagyon sokan látogatják az amerikai vidámparkjaikat, és a streaming szolgáltatásainak előfizetései is felülmúlták a várakozásokat, írja a BBC.
Vágólapra másolva!

A vállalat közölte, hogy a hazai látványosságok látogatottsági bevételei már jóval a koronavírus előtti szint fölé emelkedtek, egyúttal azonban arra is figyelmeztetett, hogy a külföldi élményparkokat továbbra is érinti a világjárvány.

Eközben a Disney+ csatorna 11,8 millió előfizetővel bővült 2021 utolsó három hónapjában, így

az előfizetők száma világszerte közel 130 millióra emelkedett,

és idén ez a szám tovább növekedhet.

A vállalat a Disney+ két éve működő streaming szolgáltatásának köszönheti, hogy talpon maradhatott, amikor a járvány miatt ideiglenesen be kellett zárnia vidámparkjait, üdülőhelyeit és szüneteltetnie kellett a körutazásait.

A Disney élménypark Forrás: Pinterest

A Disney+-ra való feliratkozók számának növekedése azt is jelzi, hogy a világjárvány miatti otthon maradási szokások még mindig élnek, annak ellenére, hogy a Netflix már visszaesést tapasztalt saját előfizetőinek körében.

Bob Chapek vezérigazgató elmondta, hogy szerinte

a streaming szolgáltatásnak 2024-re 230-260 millió előfizetője lesz.

"Ez a Walt Disney Company első évszázadának utolsó éve, és az ehhez hasonló teljesítmény, valamint a páratlan eszköz- és platformgyűjteményünk, kreatív képességeink és a kultúrában elfoglalt egyedülálló helyünk nagy önbizalmat ad nekem, így bátran ki merem jelenteni, hogy a következő 100 évben is mi fogjuk meghatározni a szórakoztatást."

Illusztráció, a Disney+ főszereplői Forrás: Instagram/OneFairyFAIL

A Disney+ előfizetők számának ugrásszerű növekedése ellenére azonban az is tény, hogy a moziforgalmazásból származó bevételek még korántsem álltak helyre.

Ezzel szemben a Disney amerikai vidámparkjainak forgalma rekordot döntött 2021 utolsó három hónapjában. Összességében a vállalat bevételei 34 százalékkal, 21,8 milliárd dollárra nőttek ebben az időszakban az előző évhez képest, a nyereség pedig 1,1 milliárd dollárra ugrott.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!