A cég globális bevétele 3,3 százalékkal, 87,1 milliárd svájci frankra (29 ezer 611 milliárd forint) nőtt, meghaladta az elemzői várakozások átlagában szerepelt 86,9 milliárd frankot (29 ezer 543 milliárd forint).
Az organikus (vállalati akvizíciók hatásaitól megtisztított) árbevétel 7,5 százalékos növekedése az értékesítési volumen 5,5 százalékos növekedésének és a 2 százalékos áremelésnek tulajdonítható. Elemzők szerényebb, 7,1 százalékos organikus bevételnövekedéssel számoltak.
A Nestlé az idei évre 5 százalék körüli organikus bevételnövekedés vár. A tavalyi teljesítmény alapján a cég 2,80 frank (952 forint) osztalékot fizet részvényenként a 2020. évi 2,75 frank (935 forint) után.
A Nestlé a világ egyik legnagyobb élelmiszergyártója. A cég portfóliójában több mint 2000 márka található,
köztük a Nestlé, a Nescafé, a KitKat, a Gerber és a Maggi.