A cég kedden ismertetett közleménye szerint a tavalyi utolsó negyedévben a vállalat 468 millió dolláros (146 milliárd forint) , részvényenként 1,42 dolláros (444 forint) adózott eredményt ért el az egy évvel korábbi 164 millió dolláros (51,3 milliárd forint) , részvényenkénti 50 centes (156 forint) veszteség után.
A december végével záródott három hónapban az egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredmény 1,3 dollár (407 forint) volt, felülmúlta az elemzői várakozások átlagában szerepelt 1 dollárt (313 forint).
A Marriott bevétele a tavalyi utolsó negyedévben több mint kétszeresére, 4,45 milliárd dollárra (1393 milliárd forint) nőtt az előző év azonos időszakához képest.
A szakértők átlagosan 3,99 milliárd dollárra (1249 miliárd forint) számítottak.
A társaság egy kiadható szobára jutó nettó szobaár-bevétel mutatója (revenue per available room, RevPAR) a negyedévben éves viszonylatban 124,5 százalékkal emelkedett világszerte, míg az Egyesült Államokban és Kanadában 143,6 százalékkal nőtt.
A Marriott International mintegy 8000 szállodát kezel 139 országban 30 márkanév alatt.
A cég legismertebb szállodaláncai közé tartozik a Ritz-Carlton, a Courtyard, a Residence Inn, a Marriott, a St. Regis, Le Meridien, Sheraton, Four Points.