A szénsavas üdítőitalgyártó bejelentette kínálatának legújabb tagját, ami a Coca-Cola Zero Sugar Byte nevet viseli - számolt be róla a Világgazdaság.
A furcsán hangzó név még annál is meglepőbb ízesítéssel társul. A Coca-Cola azt állítja, hogy termékének pixel íze van.
Ígérik: a Coca-Cola Zero Sugar Byte kézzelfoghatóvá teszi a pixel megfoghatatlan ízét.
A Byte a Starlight után a második ízesítés a Coca-Cola Creationstől, a cég új innovációs részlegétől. Az üdítőipari óriás néhány éve úgy döntött, hogy felmondja portfóliójának a felét és elenged néhány elavultnak számító terméket, például a Tabot. Azóta a cég kifejezetten a fő terméke, a Coke a népszerűsítésére koncentrál.
Az új stratégia szerint olyan új kreatív ízeket dolgoznak ki, amiket csak limitált ideig forgalmaznak. A cél ezekkel az, hogy a vásárlóknak meghagyják a felfedezés örömét abban a tekintetben, hogy megfejtsék milyen íze is van az üdítőjüknek.
A vállalat ezeknek az új italoknak a bevezetését összeköti egy különleges marketingkampánnyal. A Starlight esetében ez Ava Max popsztár virtuális koncertjével társult, amit az üdítő címkéjén található QR-kód beolvasásával lehetett elérni. A Byte reklámját a játékkal kötik össze.
A Byte először március elején jelent meg, igaz nem a boltok polcain, hanem a Fortnite videójátékban.
A játék virtuális világán belül a Pixel Point névre keresztelt szigeten találkozhattak vele a játékosok. A játékosok a Pixel Point szigeten különböző minijátékokkal játszhatnak a Fortnite-on belül.
A Byte a valóságban is össze lesz kötve a játékkal, a vásárlók az üdítő címkéjét a telefonjukkal beolvasva kibővített valóság játékokkal játszhatnak. Az újdonság az Egyesült Államokban májustól lesz kapható.