Kiadta a 2021-es évre vonatkozó beszámolóját Mészáros Lőrinc sportruházatot gyártó cége, a Magyar Sportmárka Zrt. (MSM Zrt.), amelynek ismertté vált márkája a 2Rule, mely elsőként különböző sportcsapatok mezszponzoraként lépett a piacra.
Az MSM Zrt. tavaly 557 millió forint árbevételt ért el a korábbi 434 millió után, az pedig már a kiegészítő mellékletből derül ki, hogy ebből 445 millió a főtevékenységnek, a belföldi ruházati kiskereskedelemnek köszönhető.
Emellett EU-n belülre is értékesítettek ruházatot 83 millió forint értékben,
EU-n kívülről pedig 6,3 millióra tettek szert – írja az mfor.hu.
Anyagjellegű kiadásként 340 millió forintot könyveltek el a korábbi 242 után, személyi jellegűként pedig 57,4 milliót a majdnem 42 millió után. A portál szerint ebből kikövetkeztethető, hogy béremelés történt tavaly a cégnél, és mivel a dolgozói létszám változatlanul 6 fő, így a havi átlagos bruttó bér meghaladja a 666 ezer forintot.
Mindezek eredőjeként 138,6 millió forint tiszta profit keletkezett a cégnél az előző évi 108,3 millió után. Ezzel története legjobb évét zárhatta a 2Rule-t forgalmazó cég.
A cég kiegészítő mellékletéből még egy érdekesség kiderül, miszerint az MSM tavaly törleszthette a Mészáros Lőrinctől kapott kölcsönét. Ezt a cég hosszú lejáratra kapta, mellette még a tulajdonosától, a Talentis Grouptól is kapott több mint félmilliárdot, ami 2023-ban jár majd le.