A nagy teljesítményű, limitált darabszámban készülő és pokoli drágán kínált elektromos hajtású Rimac sportkocsik, valamint a más autógyártók számára szállított akkumulátorok és hajtáslánc-komponensek értékesítéséből származó éves bevétel még nem éri el a félmilliárd eurót.
A tőkebevonás célja a gyártás felpörgetése,
olyannyira, hogy megduplázhassák kapacitásaikat, és így teljesíteni tudják a tőzsdére lépés feltételeként maguk elé tűzött egymilliárd eurós forgalmat – jelentette be az alapító-vezérigazgató, Mate Rimac, aki az elsődleges tőzsdei bevezetés (IPO) időpontjára utalást sem tett, tekintettel a bizonytalan világgazdasági helyzetre. Annyit elárult, hogy félúton járnak ehhez.
A Rimac csoporthoz tartozik a Nevera elektromos sportautókat és a Bugatti Chiront gyártó Rimac-Bugatti vegyesvállalat, valamint a külön cégbe szervezett alkatrészgyártás. Utóbbi az évi százezer akkumulátoros kapacitás kiépítéséhez kap most forrást, ezt 2024-2026 között kell elérniük.
A pénzből finanszírozzák új üzemük megépítését, amelyek helyszíne még nem dőlt el, de a magasan képzett munkaerő és a felvevőpiac miatt Olaszország kézenfekvő megoldásnak látszik. A Rimac csoportnál jelenleg ezerötszázan dolgoznak, a létszámot az idén hétszáz fővel tervezik emelni.