Új ásványvízmárkát vezetett be a MOL, a Fonte Natura már nem csupán a vállalatcsoport töltőállomásain, hanem több hazai kiskereskedelmi lánc polcain is elérhetővé vált a vásárlók számára.
A hazai gyártók közül a MOL elsők között gyárt és értékesít ásványvizet 100 százalékban reciklált, újrahasznosított PET palackból készült palackban.
Az új márka a MOL Fonte Verde termékcsaládjának helyét veszi át. Az ásványvíz kizárólag hazai forrásból, szénsavas és mentes változatban érhető el, 0,75l és 1,5l-es kiszerelésben.
Ásványvízgyártó üzemünk az ország festői szépségű táján helyezkedik el, ezért is kiemelten fontos számunkra, hogy minél inkább megőrizzük közvetlen és tágabb környezetünk hulladékmentességét."
mondta el Erdész Attila, a Fonte Viva Kft. ügyvezető igazgatója.
"Fenntarthatósági törekvéseinkkel, a körforgásos gazdaság fejlesztésével összhangban, évente több millió palackot hozunk vissza a körforgásba, amelynek mennyisége várhatóan 2024-től, a betétdíjas rendszer bevezetésével tovább növekszik. Fontos kiemelni azonban, hogy a fejlesztés nem áll meg a re-PET palackkal, szeretnénk az ásványvíz többi csomagoló anyagát is fenntarthatóbbá tenni" -tette hozzá Erdész Attila.
A MOL-csoport a Fonte Viva Kft. 2018-as megvásárlásával lépett be a magyarországi ásványvízpiacra. A jégkorszakból származó, kiemelkedő minőségű vízkészletet a Somogy megyei Somogyváron termelik ki, és nagyteljesítményű gyártósorokon palackozzák. Az üzem termelése idén 10 százalékkal emelkedik a tavalyihoz képest.
A MOL életében a fenntarthatósági törekvések kiemelten fontosak. Így nem volt kérdés, hogy a Fonte termékcsalád új tagjai 100 százalékig újrahasznosított palackot kapjanak, melyek aztán újra felhasználhatóak lesznek, így biztosítva a körforgást."
– emelte ki Pantl Péter, a MOL-csoport társasági kommunikációs és marketing igazgatója.
Az új márka bevezetését egy, Rudolf Péter által rendezett reklámfilm támogatja, amely az Üvegtigris egyik ikonikus jelenetének újraalkotása.
A videó ide kattintva tekinthető meg:
"A kommunikációban sem akartunk mellébeszélni, ez a termék tud mindent, amit egy ásványvíznek tudnia kell, ezért a legfontosabbat emeltük ki: ha ásványvízért nyúlsz, ez a palack lesz a környezettudatos választás. Az pedig kifejezett cél volt, hogy az új márka népszerűsítésére igazán frappáns megoldást találjunk, az Üvegtigris ötletéért ezért az első perctől lelkesedtünk."
– tette hozzá Pantl Péter.