2022 májusában a törökbálinti Atlanta Center területén nyit új logisztikai központot az elsődleges hazai élelmiszerek piacra juttatásával foglalkozó, dinamikusan fejlődő Közért+, amelynek köszönhetően
a szolgáltatás minősége és az ügyfélélmény is látványosan javul majd.
Dr. Czermann János, a Közért+ vezérigazgatója elmondta, hitvallásuk, hogy a hazai élelmiszerekhez való hozzáférés nem drágább, mint az import megvásárlása, csak a megfelelő kereskedelmi és logisztikai megoldást kell mögé tenni, ezért minden fejlesztést ennek rendelnek alá.
A most elkészült új központ a legmodernebb digitális és technológiai elvárásoknak is megfelel,
és ezt a vásárlók is megérzik majd.
"Az ügyfelek kiszolgálása rövid- és hosszú távon egyaránt maximálisan megoldottá válik, a szolgáltatásunk a legmagasabb színvonalon lesz biztosítható. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a rendeléseket akár már másnapra házhoz szállítunk, de ősztől az aznapi kiszállítást is vállalni fogjuk" - mondta a közleményük szerint.
Dr. Czermann János rámutatott, az online vásárlás még mindig töredéke az offline-nak, de a következő tíz évben ez a piac a tízszeresére nőhet majd. Az emberekben mindig ott van a kíváncsiság és az újdonság iránti vágy, szeretnek kipróbálni új élelmiszervásárlási lehetőségeket. A kozertplusz.hu hazai online szupermarketként éppen ezért elkötelezett abban, hogy maximális felhasználói élményt nyújtson.
Megújult honlapjukon több ezer, legalább 90 százalékban magyar élelmiszerből válogathatnak a vásárlók, ami a teljes piacon páratlan. Így biztosított, hogy
a teljes nagybevásárlást egy helyen, csupán gombnyomásokkal bonyolítsák le a felhasználók.
"Karakteres magyar termelői hálózat áll mögöttünk, mi pedig küldetésként vállaltuk, hogy ezt a hálózatot és a résztvevők termékeit piacra juttatjuk, és minél nagyobb volumennel segítjük a versenyképességüket. Amellett, hogy a vásárlók számára is minőséget biztosítunk, a termelőket is helyzetbe hozzuk, így ez mindenki számára nyertes pozíciót teremt" - magyarázta a vezérigazgató.
Arról is beszélt, hogy a Széchenyi István Egyetem szakmai együttműködésével megvalósult,
közel 100 millió forintos beruházás új fenntarthatósági dimenzióba helyezi az egész hazai élelmiszerláncot.
Arra hívta fel a figyelmet, hogy egy 2018-as kutatás szerint az Európai Unióban 500 kilométer volt az átlag élelmiszerút, azaz minden élelmiszer ekkora utat tett meg a gazdaságoktól a családok asztaláig. Ez a szám Magyarországon még magasabb, de a Közért+ ezen is szeretne változtatni, hiszen az élelmiszerek tápanyaga annál magasabb, minél kevesebb idő telik el a termeléstől azok elfogyasztásáig.
A modell éppen azért saját, mert
hazai termékekre építenek, és ez nem teszi irreálisan drágává az ellátási folyamatot, így folyamatosan kedvező árakat tudnak biztosítani.
A most élesített új felületen olyan vásárlási élményt biztosít a webshop, ami helyettesíteni tudja a fizikai bevásárlás élményét.
Dr. Czermann János végezetül rámutatott: a zöldségek, gyümölcsök, tejtermékek, italok, kézműves termékek, húsok és halak, tartós élelmiszerek és háztartási kellékek mellett már baba-mama és egészséges életmód témakörben is széles skálán válogathatnak az érdeklődők a hazai online élelmiszeráruházban, a Közért+ oldalán.